מי צריך גלאי CO?

גלאי co   הם המצפנים החכמים של מערכות האוורור וניהול העשן המותקנים במבנים וחניונים. הגלאים הללו מפוזרים ברחבי החניון בנקודות אסטרטגיות והם מנטרים ובודקים את הרכב האוויר הקיים במקום. הגלאים מכוילים בהתאם למיקום בו הם מותקנים והם מודדים בצורה רציפה את רמות  ה –  CO ppm שבשטח החניון. במידה והגלאי מזהה כי חלה עלייה על רמת הזיהום שהוגדרה הם מפעילים את מערכות האוורור. כמו כן מודדים הגלאים את הטמפרטורה במקום ובמידה והם מזהים עלייה קיצונית בטמפרטורה הם מתריעים על כך ומדווחים כי עלולה לפרוץ שריפה במקום.

מהם היתרונות של גלאים אלו?

יש לגלאים אלו מספר יתרונות בולטים שהופכים אותם למבוקשים ורצויים במבנים רבים ובחניונים בכל רחבי הארץ והעולם.

  • התרעה מבעוד מועד – כידוע שריפה שפורצת יוצאת לפעולה מהירה מאוד וקשה עד לבלתי אפשרי למנוע אותה. הגלאים הללו מאותתים בשלב מוקדם מאוד על אפשרות שתפרוץ שריפה. כבר כשנרשמת עלייה משמעותית בטמפרטורה היא מאותת על כך.
  • בקרה על רמות האוורור – הגלאים הללו עורכים בקרה רציפה אחר רמות האוויר והזיהום באוויר.
  • התאמה לתקנים – הגלאים מתאימים לכל תקני הבטיחות בתחומי האש שנקבעו בישראל. כמו כן מתאימים הגלאים לתקני האש האירופיים.
  • אוטומטיזציה – הגלאים פועלים באופן אוטומטי ויעילה במיוחד.

בטיחות ומניעת זיהומים ושריפות

גלאי CO מהווים חלק ממערכת האוורור והבטיחות של החניון. זו הסיבה שבכל חניון מתקינים מערכות גילוי עשן בחניונים. גלאי העשן מותקנים במקום והם בכוננות תמידית. ברגע שמתרחשת עלייה משמעותית בטמפרטורה או שחל זיהום משמעותי במקום תיכנס המערכת לפעולה. באופן זה מתאפשר שימוש רציף בחניון למרות העשן שהרכבים פולטים במהלך הנסיעה. כך יכולים הנהגים לצאת מהרכב ולנשום את האוויר במקום. באופן זה שומרים על הבטיחות של החניון ומתאימים אותו לתקני הבטיחות.

שתפו את הכתבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
עוד מאמרים באותו נושא
כל הפרטים על מעכב בעירה
תעשייה ובניין
כל הפרטים על מעכב בעירה

בשנים האחרונות ניתן לראות כי כיבוי שריפות מתבצע באמצעות חומרים מעכבי בעירה. מהו חומר מעכב בעירה ומה צריך לעשות במידה ונחשפים לחומר? כל הפרטים בכתבה

להשכיר פיגומים לבניין
תעשייה ובניין
פיגומים לבניין – כל הפרטים החשובים

אם אתם עוסקים בשיפוצים, הרי חשוב ביותר לעשות שימוש בפיגומים איכותיים במטרה להגן על הבניין וגם להגן על כל מי שנמצא מסביב. כל הפרטים על

תוכן עניינים