שירותי כביסה לעסקים – כל מה שצריך לדעת

האם בעסק שלכם יש פריטים שצריך לכבס אותם מדי פעם? אם העסק שלכם הוא מסעדה, צימר, מלון קטן, דירת Airbnb, בית אבות ויש לכם פריטים רבים שצריך לכבס ולגהץ, המאמר הזה הוא בשבילכם.

7 טיפים לבחירת שירותי כביסה לעסקים:

  1. בחירת מכבסה. קיימות מכבסות רבות המציעות שירותי כביסה מכל הסוגים ומבטיחות איכות ומקצועיות. כדאי לחפש המלצות ולעבוד עם מכבסה שיש לה מוניטין של טיפול מקצועי בכביסה. המלצות אפשר למצוא ברשת האינטרנט וברשות החברתיות ואל תשכחו לשאול חברים ועמיתים למקצוע. נסו בהתחלה לשלוח כמות קטנה של כביסה כדי להתרשם מאופן השירות.
  2. מחירים. בדיקת מחירים וסקר שוק אצל מספר מכבסות כדי לתכנן את מסגרת העלויות של סעיף הכביסה בעסק. מכבסות גובות מחיר לפי ק"ג או לפי פריטים מיוחדים. אל תתפתו למחיר זול על חשבון איכות.
  3. שירות איסוף והחזרה ממקום העסק. כבעלי עסקים הזמן שלכם יקר וכדי להיות יעילים וחסכוניים בזמן, חשוב שתשתמשו בשירותי כביסה המציעים לכם משלוח חינם ממקום העסק וחזרה ולא שירות שיאלץ אתכם להתרוצץ הלוך חזור ברחבי העיר.
  4. זמני טיפול בכביסה. שירות יעיל וחסכוני הוא זה שיציע לכם כביסה מ"היום להיום". גם אם אתם לא לחוצים בזמן אל תסכימו לתת כביסה לשירות שלוקח כמה ימים כדי שלא תתקעו עם כביסה לא נקיה.
  5. מגוון השירותים במקום אחד. כאשר יש לכם עסק עם מגוון פריטים לכביסה לדוגמא: במסעדה יש מפות, וילונות וגם מדים לעובדים או במלון יש מצעים, מגבות, שמיכות פוך, שטיחים ועוד, כדאי לפנות למכבסה אשר תדע לטפל בכל הפריטים השונים ותיתן שירות מלא של כביסה, ייבוש, קיפול, ניקוי יבש לפריטים מיחודים וטיפול בכתמים.
  6. הפרדת כביסה. כשתשלחו הרבה פריטים לכביסה, מומלץ להפריד בין הסוגים השונים. יכול להיות שפריטים מסוימים צריכים טיפול מיוחד של ניקוי יבש, או הסרת כתמים או הפרדה בין צבעים שונים. הדבר יסייע למניעת נזקים ולפיקוח על איכות הכביסה.
  7. נזקים לכביסה. במכבסות תעשייתיות הנותנות שירותים לבתי עסק עלולים להיות נזקים  במהלך הכביסה או נזקים בזמן המשלוח לדוגמא הכביסה יכולה ללכת לאיבוד. כדאי לעבוד עם מכבסה הנותנת גם אחריות ופיצוי על נזק או אבדן.

 

לסיכום, מכבסה טובה תיתן לכם שירותי כביסה מרגע יציאת הכביסה שלכם בדלת העסק ועד חזרתה נקייה, מקופלת וריחנית מבלי שתבזבזו זמן יקר בניהול העסק שלכם.

שתפו את הכתבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
עוד מאמרים באותו נושא
סוגי חדרי ישיבות להשכרה כוללים:
שירותים לעסקים
ישנם סוגים שונים של חדרי ישיבות

שתוכלו לשכור כמו כנסים, כיתה חדרי ישיבות. עם זאת, יש המעדיפים סביבה אינטימית יותר, ולכן הם שוכרים חדר לשניים. ללא קשר לסוג חדר הישיבות שתבחרו

מהם השלבים להכנת סרט אנימציה?

סיפור אנימציה החלק הראשון (וכנראה החשוב ביותר) ביצירת סרט כלשהו הוא סיפור טוב. אם אתה לא מקבל את הסיפור שלך כבר מההתחלה, אז לא משנה

מעבדת טלפונים מקצועית עומדת לרשותכם

בעבר הלא רחוק, כאשר טלפון היה מתקלקל, היינו מתייחסים לאירוע כמשהו שקושר את המכשיר לחברה הסלולארית, ומגיעים למרכז התיקונים שלה. כיום, ההתייחסות שלנו לאירוע שונה,

בניית אתר עסקי – כל השלבים

עסקים רבים, מעוניינים למצוא חברה המתמחה עם בניית אתר עסקי, אך לפני הכול, עליהם לשאול את עצמם איזה סוג אתר. ישנם אתרי תדמית שמטרתם ליצור

תוכן עניינים