רק קבלן חשמל מוסמך

קבלן חשמל מוסמך הוא האיש שאחראי על עבודת החשמלאים השונים בפרויקט מסוים. אחריות זו כוללת בתחומה מרכיבים שונים, למשל: שכירת החשמלאים המתאימים ביותר לביצוע העבודה הספציפית, תכנון הפרויקט מ-א' ועד ת', פיקוח על העובדים השונים בתחום החשמל בפרויקט, עמידה בזמנים שנקבעו מראש ולא פחות חשוב – מתן אחריות על העבודה שנעשתה.

קבלן חשמל מוסמך הוא לכן האדם שמבצע את הפעולות הבאות:

  • תכנון ופיקוח על פרויקטים שונים בתחום החשמל
  • מציאת פתרונות חשמל לבתים פרטיים
  • מתן שירותי חשמל במתח גבוה לגופים תעשייתיים, למשל הקמה מערכות חשמל ותחזוקן במתקני ספורט שונים ובמבני ציבור
  • ביצוע כל עבודות החשמל והתקשורת
  • תכנון והקמה של בתים חכמים.

 

איך בוחרים קבלן חשמל?

לפניכם מספר פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את קבלן החשמל הטוב ביותר עבורכם:

  1. תעודות מקצועיות – קבלן חשמל מוסמך חייב להיות בעל תעודת הסמכה כחשמלאי על מנת לבצע בדיקת מתקני חשמל כלשהם. בקשו לראות את התעודה כדי לדעת מתי היא הונפקה וכפועל יוצא -את מספר שנות הניסיון של הקבלן
  2. המלצות – בקשו לקבל המלצות מלקוחות קודמים שעבדו עם אותו קבלן כדי להתרשם ממנו, למשל לגבי אופן התנהלותו במהלך העבודה, מידת אדיבותו, העמידה שלו בזמנים ועוד.
  3. פגישת ייעוץ – קבלן חשמל איכותי יפגוש אתכם לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות מצדכם.
  4. הצעת מחיר – קבלן חשמל מקצועי יעניק לכם הצעת מחיר מפורטת שתכלול את מועד ההתחלה והסיום של הפרויקט, את מספר העובדים שיועסקו בו, את שעות וימי העבודה, את העלויות ואפילו התחייבות לניקיון בסיום העבודה.

כדי להבטיח שהעבודה תיעשה ברמה הגבוהה ביותר, תהיה יסודית ובטוחה ותיעשה לפי תקני הבטיחות והחוק עליכם לפנות לקבלן חשמל שעומד בדרישות החוקיות (עדיפות לזה שיש ברשותו את הסיווגים א-2 160 /270/260/250), ששומר על חדשנות ושעובד לפי השיטות המתקדמות ביותר. רק באופן הזה אתם תיהנו גם משקט נפשי וגם ממערכות חשמל מתקדמות.

שתפו את הכתבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
עוד מאמרים באותו נושא
תוכן עניינים